SHAKLEE ??

Image

SHAKLEE ?? Apa itu SHAKLEE ?? Sejenis makanan ker ?? Mesti ramai yang tertanya-tanya apa itu SHAKLEE kan?? Kalau tak tanya pun tak apa, aku nak kongsi juga.. 

Shaklee merupakan sebuah syarikat yang berlandaskan falsafah dalam menawarkan produk mesra alam dan kesihatan yang baik.. Dalam bahasa kita-kita, Shaklee ini makanan tambahan lah.. Peneraju dalam produk kesihatan dan pemakanan sejak 1956, Shaklee terus kekal menjadi juara secara saintifik disokong oleh produk terpilih berbanding perubahan yang berisiko.. Shaklee telah melaburkan lebih daripada USD250 juta dalam penyelidikan dan pembangunan produk yang lengkap , dan percubaan-percubaan klinikal. Setiap tahun, kira-kira 83,000 ujian makmal dan ujian-ujian jaminan kualiti dilaksanakan terhadap produk nutrien dan bahan-bahan sahaja! Cuba bayangkan 83,000 tu ujian setiap tahun diadakan untuk memastikan pengguna akan berpuas hati.. 

Shaklee diasas oleh Dr Forrest C Shaklee atau nama manja beliau Dr Shaklee ( kalau aku yang asas mesti aku letak produk ni namanya Yatilee). Visi yang diilhamkan oleh Dr. Shaklee masih diteruskan melalui matlamat syarikat dengan menghasilkan produk berkualiti dan semula jadi yang menyokong kesihatan alam sejagat.

Jutaan insan bukan sahaja di Malaysia malah di dunia telah bertukar kepada produk nutrisi Shaklee sebagai salah satu tahap kualiti kehidupan, dan aku percaya kalau kucing pun ada duit, mesti kucing pun akan menggunakan Shaklee sebagai makanan tambahan juga.

Dan apa yang paling penting disini, Shaklee adalah selamat dan HALAL digunakan.. Sebut pasal halal, kita kena ingat bahawa mencari yang halal itu adalah fardu kifayah..

Image

Sijil Halal Shaklee yang sentiasa diperbaharui.. 

Ok, itu serba sedikit pasal Shaklee dari aku.. Tunggu post aku seterusnya paal produk Shaklee dan keistimewaan Shaklee ini..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: